Skjema brukes til å søke om tilskuddsmidler fra Helsedirektoratet.

Start service

About this form

Utlysning inneholder informasjon om søknadsfrister.

Skjemaet stenger ikke etter fristen, men søker du etter fristen kan vi avvise søknaden.

Feilinnsending

Hvis du oppdager at du har sendt inn skjema med feil i, ber vi om at du sender inn skjemaet på nytt i korrigert form. Du kan lage en kopi av skjemaet du har sendt inn under Innboks - arkivert med funksjonen lag ny kopi.

Send også en e-post til postmottak@helsedir.no og opplys om referansenummeret på skjemaet som skal slettes.

Utlysningene på www.helsedir.no/tilskudd inneholder informasjon om hvem som kan søke på tilskuddsordningen.

For å benytte Altinn-skjemaet må du være tilknyttet et organisasjonsnummer.

Før du skal søke på vegne av virksomheten (organisasjonsnummer) må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Søknad om tilskudd fra Helsedirektoratet». Skal du signere og sende inn et skjema kreves rollen Begrenset signeringsrettighet. Se beskrivelse av alle Altinnroller. Du kan få delegert de nødvendige tilganger av den i din virksomhet som har Altinnrollen Tilgangsstyring

Ved bruk av skjemaet vil Helsedirektoratet få tilstrekkelig informasjon for å kunne behandle søknaden.
For enkelte tilskuddsordninger er det mulig å utdype søknaden i ett eller flere vedlegg , se nærmere informasjon i utlysningen.

Aktuelle vedlegg kan være:
Fullstendig organisasjonsoversikt
Tilleggsinformasjon til søknad
Utlysningen inneholder i noen tilfeller spesielle maler som skal brukes.

 

Helsedirektoratet har mange tilskuddsordninger. Dette skjemaet brukes til å søke om tilskudd.

Før du søker, må du gjøre deg kjent med utlysningen på Helsedirektoratets nettsider.

Kontaktinformasjon

Helsedirektoratet håndterer faglig relaterte spørsmål. Utlysningen på www.helsedirektoratet.no/tilskudd  gir informasjon om riktig kontaktperson. Alternativt kan saksbehandler kontaktes via vårt sentralbord.

Telefon: +47 810 20 050

E-post: tilskudd@helsedir.no

Open contact form