Du kan klage på nettselskapet eller kraftleverandøren din.

Start teneste

Om denne tenesta

Skjemaet er åpent og tilgjengelig hele året.

Skjemaet skal brukes av personer og organisasjoner som ønsker å henvende seg til NVE.

Tjenesten krever innlogging med ID-porten.

Når man sender en klage til RME via skjemaet vil det automatisk bli opprettet en sak i våre systemer. Saken får et referansenummer som du kan bruke i kontakt med oss.

For å lese mer om hva du kan klage på, gå til https://www.nve.no/skjema/NVE-0030.

Kontaktinformasjon

Ved feilmelding eller problemer ved innlogging vennligst se https://www.nve.no/skjema/feil.

Har du spørsmål eller videre problemer kan du henvende deg til rme@nve.no.

Vennligst benytt navn og referansenummer på skjemaet (overskriften på denne siden) som emne, for at vi raskere kan behandle din henvendelse. Send gjerne med skjermbilder og forklaringer.

 

Åpne kontaktskjema