Hovedinnhold
Skriv ut

Feilmelding - hva gjør jeg?

Jeg får feilmelding «Side eller tjeneste kan ikke vises»

Forsøk å lukke nettleseren med alle åpne vinduer og start på nytt.

Hvis ikke dette løser problemet, bør du forsøke en annen nettleser eller datamaskin.

Har du ikke mulighet til det, kan du slette leserlogg/cookies i nettleseren du allerede bruker. Husk å starte nettleser på nytt etter at loggen er slettet.

Hvilken portalserver er jeg på?

Hvis du kontakter oss om en problemstilling, kan det hende vi trenger å vite hvilken portalserver du er på. Klikk her.

Jeg får beskjed om fare for tidsavbrudd og at jeg må lagre. Hvordan gjør jeg det?

Løsningen kan være å bytte mellom sidene i skjemaet eller trykke på noen av funksjonene i skjemaet (forrige/neste osv) som sender signal til Altinn om at man jobber med skjemaet. Gjør man det, mellomlagres det man har registrert.

Skal man skrive mye (dvs. lenge - mer enn ca 20 min) i et felt kan det være lurt å ha det skrevet på forhånd og lime det inn i feltet, eller legge det med som vedlegg.