T09 Skatteoppgjørsrapport går til alle landets kemnere. Det er ca 435, én i hver kommune. Rapporten produseres annen hver måned.
Rapporten brukes som dokumentasjon av uttrekk fra NAV.
Til innboksenUtsendingsfrekvens:
Annen hver måned.
Rapporten er tilgjengelig i Altinn innen den 15.
Rapporten vil ligge i sitt eget arkiv i Altinn i ett år.
Kemnerkontor mottar skatteoppgjørsliste fra NAV.
For å lese rapporten trenger du en av disse Altinn-rollene:
Eller enhetsregisterrollen "KEMN Kontaktperson i Adm. enhet - offentlig sektor"
Du kan se hvilke roller du har på siden Profil, roller og rettigheter. Om du ikke har denne rollen, må du få noen som har rollen til å delegere den til deg.
Tjenesten inneholder noe sensitiv informasjon og krever derfor minimum innlogging med sikkerhetsnivå 3. (Sikkerhetsnivå angis med ikon ved siden av innloggingsvalget.)
Rapporten viser:
- Kontonr, Skattekommune,
- Nav-kontor, Arb./Organisasjonsnummer, Fødselsnummer, Navn, Utleggstrekk, Forskudd.
Rapporten vil du finne som vedlegg til meldingen i din "Mottatt"-boks. Vedleggene vises som:
Man må åpne/laste ned filene for videre bruk i egen virksomhet.
Ved spørsmål om rapportene kontakt ditt NAV-kontor