Bestill rapport

Avstemmingsrapporten oppsummerer opplysningene du har sendt inn i a-meldingen for en eller flere perioder. 

Start tjeneste

Om denne tjenesten

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet trenger du en Altinn-rolle. Her finner du en oversikt over alle Altinn-rollene.

Du kan se hvilke roller du har for en aktør på siden Tilgangsstyring. Mangler du rettigheter, må du få noen som har rollen til å delegere den til deg.

Hvis du er ukjent med rapportering i Altinn, gå til hjelpesidene.

Avstemmingsrapporten oppsummerer arbeidsgiveravgift, forskuddstrekk og inntekstopplysninger per virksomhet du har sendt a-melding for.

Du kan også hente ut opplysninger om arbeidsforhold, inntekter, fradrag og forskuddstrekk per inntekstmottaker. Bestiller du rapport for kun én måned, kan du i tillegg velge å få oversikt over arbeidsforholdsopplysninger.

Etter at du har bestilt kommer rapporten i «Innboks», og heter A07 a-melding avstemming.

Trenger du hjelp?

Ta kontakt med Skatteopplysningen på telefon 800 80 000, tastevalg 4-3-2 eller bruk Kontaktskjema.

Åpne kontaktskjema