For å lese mer om hva du kan klage på, gå til: https://www.nve.no/reguleringsmyndigheten/stromkunde/klage-pa-nettselskap/.
Det er en knytning mellom våre nettsider og klageskjema, slik at du kan opprette en klage direkte fra våre hjemmesider.
Når man sender en klage til RME via skjemaet vil det automatisk bli opprettet en sak i våre systemer. Saken får et referansenummer som du kan bruke i kontakt med oss.
For å lese mer om hva du kan klage på, gå til: https://www.nve.no/reguleringsmyndigheten/stromkunde/klage-pa-nettselskap/. Det er en knytning mellom våre nettsider og klageskjema, slik at du kan opprette en klage direkte fra våre hjemmesider.
Nettsider: www.reguleringsmyndigheten.no
e-post: rme@rme.no
telefon: (+47) 22 95 95 95
08:00 – 15:00 (15.05 – 14.09)
08:00 – 15:45 (15.09 – 14.05)