NAV trenger informasjon om hvem som følger opp den ansatte, det vil si den nærmeste lederen med personalansvar. Hensikten er at NAV skal kunne bli mer presis i kontakten hvis det oppstår behov for samarbeid underveis i fraværet. Kontaktinformasjon til nærmeste leder gjør også at NAV kan tilby bedre oppfølgingstjenester i fremtiden etter hvert som den digitale tjenesten utvikles. Dersom opplysningene endrer seg, må det sendes inn et nytt skjema. Dette gjøres ved å hente opp skjemaet under Arkivert og lage ny kopi.
De som skal fylle ut skjemaet, finner det innboksen til virksomheten.
Til innboksenSkjemaet har ingen frist.
Hjemmelsgrunnlaget for å kunne hente ut opplysninger om hvem som er nærmeste leder utledes av folketrygdlovens bestemmelser og personopplysningsloven § 8 bokstav e.
NAV trenger informasjon om hvem som følger opp den ansatte, det vil si den nærmeste lederen med personalansvar. Hensikten er at NAV skal kunne bli mer presis i kontakten hvis det oppstår behov for samarbeid underveis i fraværet.
Kontaktinformasjon til nærmeste leder gjør også at NAV kan tilby bedre oppfølgingstjenester i fremtiden etter hvert som den digitale tjenesten utvikles.
Dersom opplysningene endrer seg, må det sendes inn et nytt skjema. Dette gjøres ved å hente opp skjemaet under Arkivert og lage ny kopi.
Telefon: 55 55 33 36