Hjelp
Altinn brukarservice hjelper deg med innlogging, navigering, delegering og vegen frem til eit skjema. Har du spørsmål om utfylling av eit skjema må du kontakte etaten som eig det.Spørsmål du kanskje har:
Finner du ikke Sykmeldingen?
Sykmeldingen blir sendt til underenheten (bedriftsnummeret) til selskapet i Altinn. Hvordan du representerer en underenhet vil du finne informasjon om her.
Når du har valgt å representere underenheten vil du finne sykmeldingen under innboks.
Har du flere spørsmål angående sykmelding kan du lese mer på NAV sine sider.
Klikk på namnet ditt oppe til høgre på sida. Du får då fram eit oversyn over kva for aktørar du har tilgang på i Altinn, det kan vere andre personar eller verksemder.
Undereiningar og sletta einingar finn du ved å klikke Vis alle aktørar. Her kan du velje å Sjå alle undereiningar eller Sjå sletta einingar.
Hovedadministrator kan få ansvaret for administrering av roller og rettigheter for din virksomhet.
Dette inneholder rollen
Rollen som hovedadministrator gir mulighet til å delegere alle roller og rettigheter for en virksomhet, også roller og rettigheter man ikke har selv. Hovedadministrator kan delegere roller og rettigheter både til andre og til seg selv. Vær oppmerksom på dette gjelder både eksisterende og fremtidige roller for virksomheten.
Sånn får du rollen som hovedadministrator
Hovedadministrator-rollen kan kun delegeres av daglig leder, styrets leder, bestyrende reder eller innehaver.
Dette inneholder rollen ikke
Hovedadministrator ikke kan delegere videre sin egen rolle som Hovedadministrator.
Rollen Hovedadministrator er ikke en nøkkelrolle, og kan derfor ikke arve roller og rettigheter som er gitt av andre brukere eller virksomheter.
Ønskjer du å søke opp meldingar for fleire aktørar samstundes klikker du på namnet ditt oppe til høgre → Vis alle aktørar → Søk for fleire aktørar.
Skal du representere ei undereinning (bedriftsnummer) må du først klikke på namnet ditt oppe i høgre hjørne og Vis alle aktørar. Når du hukar av for Sjå alle undereiningar vil du få opp undereininga under det juridiske organisasjonsnummeret.
- Sjekk under innboks, arkiv eller sletta.
- Sjekk at du representerer riktig organisasjonsnummer, varselet inneheld som regel informasjon om kva for eit organisasjonsnummer deg gjeld. Korleis representere andre?
Finn du enno ikkje meldinga? Då kan det tenkjast at varselet eigenleg er meint for nokon andre. Dette kan skje viss nokon har lagt inn feil kontaktinformasjon i Altinn. Kva vert kontaktinformasjonen din brukt til?
Finn du ikkje tilsendt skjema i innboksen bør du:
- Forsikre deg om at du har valt riktig aktør.
- Sjå etter meldinga under arkiv
- Sjå etter meldinga under Sletta
Treng du hjelp med utfylling av skjema, må du kontakte etaten som eig og mottek skjemaet du brukar. Kontaktinformasjonen til etaten finn du på informasjonssida til det aktuelle skjemaet.
Du kan søke opp skjemaet under alle skjema.